dagens gärning

här kan allt hända ! idag när jag skulle ha välkommstmöte kom en tant till mig och grät. hon hade trillat i trappan igår och gjort sig illa.. jag fick ringa läkaren och ta med vår gäst till ''sjukhus'' ( läs liten städskrubb me en säng och ett skrivbord + en docktor)  där jag försökte komunicera med läkaren som hade en aningens knackig engelska. efter spruta i rumpan, bandage, salva och diverse mediciner så kunde vi glatt åka hem till hotellet igen. missade både mitt välkommstmöte och vårat veckomöte på destinationen men fick världens bamsekram av tanten :)

nu ska jag ut och lösa lite problem och bokningar på våra hotell, dela ut lite vinflaskor och sen är det dags för att lira fotboll med gänget ikväll !! :)

i morgon är jag ledig och då ska jag börja min DYKARKURS !! :)

simma lugnt !!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0