nyttighet hej hej !

igår hade vi vår första fest här nere i marsa alam :) det är en väldigt lugn destination med mest barnfamiljer och äldre par och inget vidare uteliv..det finns bara ett uteställe..hehe..lika bra det. det blir en rehab vinter ! :) men igår slog vi klackarna i taket och festade loss i en av våra lägenheter med gänget här nere och bjöd även in Apollo och Colona divers (dykare som vi sammarbetar med) och hade halloweenparty..jag var utklädd till fladdermus :) bilder kommer ! skit kul kväll men vid 2 tiden så sa jag tydligen - nä nu ska jag ta mitt ansvar och gå hem..haha...minns inte riktigt det men jag är stolt över mig själv..skulle ju upp och ha välkommstmöte idag på morgonen !! ooops..men jag kom i tid och jag genomförde det :) klappar mig själv på axeln !

resten av dagen idag har jag varit halv ledig, sovit en timma på stranden och nyss testat på att lira lite tennis me oscar. nu har jag även börjat mitt nyttiga liv igen ! har blivit alldeles för mycket mat på senaste..vi har frukostbuffe, lunchbuffe och kvällsbuffe och jag har inte haft tid till att träna eller nåt men nu har jag börjat lite smått..dom andra i teamet har också blivit inspirerade av mig så nu blir det mindre svull och mer träning här nere i öknen får vår del !!

i morgon är jag ledig och då ska jag och oscar följa med våra dykare från colona divers ut och snorkla med båten hela dagen :) har varit några softa dagar nu men sen resten av veckan kommer det vara full rulle, 3 välkommstmöten ska jag ha, 2 dagar på flygplatsen, samt min utflykt ( city turen ) och lite service..well well ! allt är kul än så länge så det gör inget att det blir mycket jobb !!

ååååhhh vad jag längtar efter mitt internet så jag kan uppdatera oftare och med bilder samt höra av mig mer till nära och kära där hemma !! <3   jag tänker på er och jag har inte glömt bort er, jag lovar !!

take care

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0