sköldpadda check !

dagarna rullar på här nere ! nya uppdrag och arbetsuppgifter varje dag. lite jobbigt ibland att bara bli iväg skickad på saker man aldrig har varit med på innan och eftersom det är en ny destination här nere finns det ingen annan att lära av så här gäller det att improvisera ! idag ska jag dock till flygplatsen, där har jag varit innan så det känns bra och ikväll är det välkommstmöte på schemat :)

i morgon är dagen som jag varje vecka fasar för, hehe ( fast jag fick beröm för att jag genomförde den bra förra veckan, en gäst hade rosat mig och min utflykt, min första utflykt ever !! :)  ) får se om det går lika bra i mogron, jag startar kl 10 med eget välkommstmöte själv och sen får jag skynda mig iväg direkt till min utflykt som går kl 1 , utan lunch i magen :( sen kommer jag hem kl 8 på kvällen.....och då är det dags för fotboll med gänget. vi samlas måndagar och torsdagar och lirar lite boll vi i vårt team, apollo och colona divers som vi sammarbetar med ! skit kul..förutom i måndags för då loosade mitt lag..lite tjurig blev jag i vanlig ordning !! lång dag i morgon alltså men denna dagen går förhoppningsvis smärtfritt förbi ( vi drar till flygplatsen utan flygplatsansvarig idag för hon är ledig men det löser sig nog ) igår var JAG ledig så vi drog ut med dykar/snorkelbåten med colonadivers igen och glassade, såg min första vilda sköldpadda i havet :) dom lediga dagarna här nere är underbara !

så:
vilda delfiner - check
vilda sköldpaddor - check
dykcert - kommer :)

over and out !

~L.E


Kommentarer
Postat av: frida

Heeeeeeeeeeej darling!!! Det e såååå kul o läsa vad du pysslar med:) fan vad skönt att du har det bra. Verkar vara jätte härligt där nere.. (avis) här hemma e det kallt, grått, regn och allmänt trisst väder.. men annars allt lungt.. Saknar dig som tusan.. KRAMAR

2010-11-10 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0