snöslask känns sååå avlägset ;)

insåg precis att jag har varit här i 3 veckor nu och i morgon har jag min city tour ( utflykten) för tredje gången! jösses vad jag har lärt mig mycket på kort tid !! ganska bra att bara slängas in i jobbet, full rulle på en gång, ingen tid att ''gå bredvid'' utan bara pang på pannkakan lixom .. vissa dagar känns det tungt och nervöst men när man har tatt sig igenom det är man så nöjd och stollt :)

jag ska snart plugga lite, har ju min utflykt i morgon och måste fräsha upp minnet lite..

förresten, får man klaga på att man har all inclusive? hmm...jag bara måste det i alla fall, trodde aldrig jag skulle säga detta när jag såg hur mycket mat det finns här på buffen men asså när jag går in i restaurangen nu för tiden tänker jag bara urk ! samma visa vecka ut och vecka in..mat står mig upp i halsen nu! finns massa att välja på men är redan trött på det..är i restaurangen 3 gånger per dag..tycker bara vi äter äter och äter hela tiden...saknar inte svensk mat i sig för det finns pasta, köttbullar, potatis och sån här nere på hotellen MEN en kopp kaffe och keso ! det hade vatt nåt det....

nä nu ska jag hem och slänga av uniformen!

over and out !!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0