söndag

Då var det söndag igen..dagarna springer iväg här nere. har varit utan internet och dator nu några dagar, under tiden har jag hunnit börja med dykarkursen, varit i Luxor och studerat 2 dagar, haft kickoff med gänget här nere, varit i ett vattenland, varit lite sjuk ( ja ni hörde rätt, har inte varit sjuk på över 3 år men nu ! ) feber och förkyld hela dagen igår men jobbade ändå, hade bara lite servicefix på kvällen..sov som en stock i natt och nu är jag nästan frisk igen :) I löööve mitt imunförsvar..några av dom andra här har blivit sängliggandes och fått gå till läkaren och ta sprutor och sånt..trodde jag skulle trilla dit jag ochså men icke :) en kväll (  kickoff kvällen ) och en dag ( igår) och nu mår jag bra ! peppar peppar ta i trääää !!

nu ska jag kolla hur vädret är där hemma så jag kan beräta det för mina gäster som ska åka hem idag, fniss ;)  och sen bär det av mot flygplatsen och sen iväg och hålla välkommstdrink/möte med gästerna.. söndagar är långa dagar men dom brukar vara roliga :) 

later

 

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0