fredag it is

då var det fredag. fredagskänslan obefintlig. det förstör när man är ledig varje dag, då känns varje dag som en lördag. fast det är i och för sig inget fel med det alls , lördagar gillar vi men fredagar är ändå bäst. well..

det känns fel att säga detta men nu känns det som jag vill börja jobba. har varit ledig i en vecka, en skön vecka med inga måsten ( förutom att jag kanske borde ha pluggat lite mer ) men nu är jag trött på att sova till kl 8 varje morgon ( ? förstår inte varför jag nu sover så länge, innan har jag ju alltid vaknat innan 7, jag har blivit förslappad :( ) , ha lata dagar och sen slappa på kvällen fram till natten..

nä nu vill jag ha fart och håll igång igen. 3 dagar kvar tills det blir Egypten. kommer nog ångra bittert när jag sliter där nere bland all sand och alla kameler att jag skrev detta..hehe..det kommande halvåret ska jag bara vara ledig ca 1 dag i veckan ! hmmm...ska nog inte klaga över min ledighet nu då kanske ;)

nu blir det frulle sen lite plugg kanske om jag inte fastnar på facebook, sen drar jag till Jönköping med  Ida. Ska försöka att inte shoppa något, kanske nån t-shirt eller ett linne eller klänning. Inget annat, INGET !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0