ingen vila ingen ro

som jag skrivit tidigare ar det fullt upp har..riktigt kul o trevligt o solen skiner men vi har utbildning till 17-18`sa ingen tid for att steka inte..pa kvallarna ar man slut som artist men skyndar hem for att gora sig redo for kvallsaktiviteterna..

samtidigt som det ar kul att ha folk om kring sig sa maste jag erkanna att det borja bli lite jobbigt. vi bor 4 st i en lagenhet och vi ar tillsammans nastan hela dagen alla i gruppen pa 49 personer, bade svenska, norska, danskar och finnar sa under lektionstid snackar vi bara engelska. att lara sig forakringar som vi gjorde igar pa engelska var inte det roligaste jag gjort..rena somnpillret..

idag fick vi daremot gora nagot roligare..guida var egna runda i bussen :) sitta dar langstfram brevid chaffisen och prata, dar trivdes jag :) na nu har jag inte tid att sitta har mer..skriver nar allt lugnat ner sig.. 3 dagar kvar av  utbildningen nu !! hejja !


take care

L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0