köra bil i öknen :)

idag startade jag dagen med att slänga i en maskin tvätt, dra till gymmet med henrik och nu har vi precis avnjutit en fika och jag sitter nu på biboteket för jag ska skriva ut ett papper så jag kan skaffa internationellt körkort..yes jag ska köra bil där nere blan araberna i vinter..haha jösses :)

resten av dagen blir det tvätt, käka med mamsen som fixar fläskfile med potatisgratäng :) vädå att man blir bortskämd när man är hemma :) ikväll ska jag fika med min första kärlek, daniel :) alltid lika trevligt..sen ska jag som vanligt hem till Ida för tvkväll !

lugnt och skönt att vara hemma..jag har nog aldrig kännt mig så ledig som nu..när man har ledigt på sommaren känner man bara massa stress att man ska hinna med allt roligt som ska göras..nu kan jag bara ta dagarna som dom kommer och göra det som faller mig in :) har varvat ner nu efter all stress jag hade innan och under utbildningen..nu får jag inte panik ( som jag fick dom första dagarna hemma så fort jag inte hade något att göra )eller lite kliar det ju i kroppen, rastlös kommer jag alltid att vara :) 

nu ska jag iväg och ta kort till mitt körkort !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0