lilla vetis

asså vetlada är helt okey, till och med ganska mysigt nu i höstliga tider och det är lixom mitt riktiga hem..men vissa saker här förstår jag inte riktigt. till mitt internationella körkort behöver man ju ett kort på sig själv och det tänkte jag ta igår när jag var på stan men icke ! det finns inte ett endaste litet ställe inne i stan där man kan ta ett kort, inte en enda fotoaffär..jösses..lite smått irriterande! aja det löser sig..

nu är det tänkt att jag ska plugga lite EGYPTEN men jag fastnar bara på bloggar, facebook och sånt som vanligt..men det är ju så svårt att plugga just denna gången, vet ju inte ens vad det är jag ska lära mig..så mycket som möjligt om egypten är det sagt..well well..kanske ska ta tag i det, åker ju på måndag !

lite träning med anna blir det nog ikväll också..inget med överkropp för jag kan knappt lyfta mina armar efter träningen på gymmet med henrik igår. jag är ur form.. SUCK ! ett spinningpass ikväll skulle vara på sin plats..


bara jag o min lilla misse hemma nu, skönt. trevligt att bo hemma och så men ganska skönt att få vara lite i fred. inte så kul när det första mamma gör på morgonen är att sätta på caroline af ugglas på högsta volym till frukosten..inte så populärt mitt i fröken erikssons frukost stund..hmm..

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0