livet i min väska

nu är jag på resande fot igen..shit vad jag flyger och flänger hit och dit ! packar upp och packar ner, åker bil, tåg, flyg och snart rider man kamel också :)

dåligt med uppdateringar nu på senaste. har njutit av tiden hemma i vetis, eller igår njöt jag inte direkt..den skallebanken var inte att leka med. men det var det värt, säger jag i dag, sa jag inte igår..men men..hehe !

har blivit mycket tid med dom bästa där hemma. mina visiter i vetlanda bruka vara stressiga och jag brukar inte hinna träffa alla men denna gången lyckades jag fasen med att pricka in mina favoriter och det var lite jobbigt att lämna småland idag ( mammsen grät, usch ) samtidigt som det kryper i min kropp ! jag vill jobba jobba jobba !! :) rida kamel och snorkla !!

nu ligger jag på hotell i köpenhamn, inget att klaga på...största sängen och tv på väggen samt internet och nice utsikt över staden!

i morgon ska jag upp i ottan, 8 lyfter jag mot Egypten..wiihoooo! känns bara helt RÄTT ! :)








hörs

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0