öken

lika torr som öknen är här är min blogg för tillfället :)

har ingen egen lya än , inget internet och natten som var spenderade vi ute i öknen i små hyddor så inget internet där inte ;)

jag uppdaterar när det finns tillfälle !! :)

jag har det i alla fall kalas , trots att det mesta är kaos och halvfärdigt inför att gästerna ska komma på söndag men vi fixar nog det till slut..jag har inte ens en uniform så om vi inte kan lösa det inför söndag så ska vi vira in mig i ett lakan och snurra en handduk på huvudet o klä ut mig till arab när jag ska hålla mitt välkommstmöte..hehe..jösses..

och ingen snö har vi ;) 32 grade i skuggan, 29 i vattnet och 37 i kroppen ! :) så nu vet ni det !


igår var vi ute o snorklade med vårt dykteam som vi sammarbetar med och hade lite möte med dom angående våra utflykter, så lite nytta har vi gjort :)

take care!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0