bara så ni vet

så har jag skit tråkigt !

jag går runt här hemma, fortfarande i pyjamasbyxor och jag tvättar, har organiserat på förådet uppe på vinden, samlat ihop delar av min uniform som jag har liggandes lite här och var i hemmet som snart ska lämnas in på jobbet, packar ner kläder i kartonger, funderar på hur mycket kläder jag egentligen ska ha med mig under flytten och vad jag ska låta hänga kvar i garderoben så jag klarar mig nu dom 2 sista veckorna jag har kvar här i Svea, kollar ut genom mitt fönster och ser regn regn regn, tänker på hur gott det hade varit med choklad, har ångest inför mina jobbdagar denna vecka och försöker peppa mig med MTV på högsta volym..

en seg , trisst , grå måndag men ack så skönt det kommer vara när jag är klar..

later



~L.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0