blå smurf innerst inne så får vara nöjd

lugnet efter stormen idag? njaa..forfarande kuling i svearike på grund av valresultatet verkar det som ! jag tycker det är intressant och se hur dom löser detta i riksdagen.. folket har ju sagt precis vad dom tycker, så är det bara ! dom fick svart på vitt igår..

obildade eller inte, det finns nog en poäng ändå, det råder redan arbetslöshet i detta land, det råder redan bostadsbrist och vi har redan tillräkligt med folk att ge bidrag med våra skattepengar..i Blekinge blev SD tredje största parti ! så kan det gå..

Sverige är så snällt så snällt. Men ibland måste man kanske tänka lite på sig själv..

nog om det , intressant att det blev som det blev i alla fall..det rör om i grytan !

här sitter jag i soffa och har sovmorgon till 9.30 på jobbet. funderade på en promenad men det regnar och jag känner mig lite seg så det blir en lugn morgon. lika bra det kanske. jobb till 17.30 sen blir det träning direkt 18.00 så jag spar på krafterna :) hungrig som en varg är jag så nu blir det frulle, sen ska jag seöver min ''to so'' lista och fyllapå den med grejer som ska fixas denna veckan. det drar i hop sig nu..

drygt en vecka kvar här hemma! blandade känslor...  :)

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0