den lilla röda


jahapp, rödaveckan och titta vad vacker man känner sig.. den kom igår och jag försökte med ''tandkrämstricket'' under natten men när jag kollade mig i spegeln denna morgon så var den fortfarande där. halva ansiktet känns typ förlamat så ont gör den ! morr

skuttade glatt upp i morse, ledig dag och solsken. begav mig ut på en promenad som dock inte varade mer än 30 min, storm och himeln blev helt plötsligt helt svart..nu sitter jag inne och beklagar mig över min finne och lite magont. äggen står på spisen. har en lååång to do lista idag. Rensa avloppet, urk, fixa med skattesedel, skriva kontraktet med min hyresgäst, gå till hyresvärden, gå till apoteket och hämta lite piller, torka ur kylskåpet, försöka tömma skafferiet, panta flaskor och bla bla bla...

vad som oroar mig: halsen känns konstig när jag sväljer.. jag har INTE tid eller lust att bli sjuk just nu så hoppas det försvinner !

Nu - FRUKOST !

later

~L.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0