det börjar ordna upp sig på Borgmästaregatan 15

även att jag mått piss idag så har jag det ganska bra..ligger här hemma med datorn på magen i pyjamas ( har äntligen slängt av mig gårdagens blåsa ) regnet slår mot rutan, käkade chips till frukost vid 2 tiden, nu är det sen lunch/middag beståendes av godis.. ligger här och samlar krafter för att orka gå o köpa flåtmat :) jobbigt liv..hehe

det bästa av allt är att jag är ledig i morgon !! inget arbete..hurraaaaaa ! ingen ångest här inte .. eller lite synd bara att jag har vatt så dålig idag att jag inte kunde träffa Frida som jag hade bestämt dejt med idag men hon ska komma o sällskapa mig på tisdag kväll innan jag drar iväg med tåget mot flygplatsen i stället :)

nu ska jag fortsätta surfa runt här o snoka på nätet :) ansiktsboken är allt spännande den !! hehe..

later


middag ;)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0