det ser ju inte ljust ut !

Kaos i flygtrafiken till Spanien i morgon

aftonbladet.se

En spansk nationell strejk sätter stopp för flyget.

Flera fackföreningar utlyser generalstrejk i morgon onsdag.

– Det kommer att bli stökigt, säger Stefan Chatzopoulos, informationschef på Airtours.

Bland annat uppmanas flygplatspersonal att strejka, vilket kan leda till kaos i flygtrafiken till och från Spanien i morgon.

Flygbolag som SAS, Norwegian, Ryanair med flera kommer att påverkas. Även charterbolagen och deras resenärer kommer att drabbas av strejken under morgondagen.

 

 

okey..detta är så skrattretande! förvånar mig inte om jag kommer bli fast på Kastrup i flera dygn och aldrig komma iväg till utbildningen! det sköna är att det inte bara är jag som drabbas utan alla vi som ska på utbildingen från norge, finland, danmark och sverige sitter i samma sitts...

nä nu ska jag tokstäda och packa det sista ! sen hålla tummarna för att man kommer iväg..jösses!

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0