för här kommer alla känslorna på en och samma gång

I en tom lägenhet med regnet mot rutan så känns det ikväll ganska ensamt och vemodigt. I morgon är dagen då jag lämnar Sverige på obestämd tid och mot en okänd destination med främande människor och nytt jobb. Försöker hålla känslorna borta med hjälp av massa god mat, tända ljus och Idol. Jag känner mig riktigt nervös och har en klump i halsen. Men jag antar att om ca en månad när jag sitter där på min nya destination med massa nya vänner ( hoppas jag ) och har kommit in i jobbet lite så kommer jag ( förhoppningsvis ) tänka, jösses satt jag verkligen där i regniga kalla sverige och lipade över att åka där i från..haha..

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0