Fredag it is !

Det är något speciellt  med fredagar  ! trots att jag ska jobba en sväng i morgon så har jag fredagsmyset i kroppen :) tog lite sovmorgon idag. gick upp för en halvtimma sen, sovmorgon för mig det ! hehe.. jag var uppe till lite efter tolv igår.. Ida undrade om jag har blivit sjuk när jag berättade det..hehe..nä jag fick bara ett sånt där ryck man kan få.. frysen var precis klar när jag först tänkte krypa till sängs ( jag frostade ju av den igår) och då tänkte jag att det kunde vara skönt att ha torkat ur den innan jag gick och la mig och sen såg jag att det hade runnit ut lite vatten på golvet också , så jag körde av köksgolvet med moppen när jag ändå var igång :)

nu står äggen på spisen och jag sitter här i soffan med träningsvärk i rumpen efter träningen igår ! prima skinka jepp jepp.. ska efter frukosten ta tag i dagens ''to do''. Idag är den roligare än den någonsin har varit faktiskt.det går frammåt nu :) visst den börjar lite segt med att skura rent badrummet och tvätta alla mattor och gardiner ( om det är ledigt i tvättstugan ) MEN sen, sen trillar det in lite roliga saker på listan ! Ska en sväng på stan med FRIDA :) vi ska fixa lite ärenden som gå till apoteket, gå till min hyresvärd, hämta mina nya löparskor ( som jag hoppas har kommit nu EFTER 3 VECKORS VÄNTAN ) gå till skatteverket och fixa lite , sen blir det FIKA ! lovely..träningen trillar in på listan i vanlig ordning och sen är det kväller men det blir inget fredagsmys i soffan ikväll inte. jag ska ut på dejt ;) middag på två rum och kök! romantiskt värre .. jag ska dit med......med jobbet ! trevligt trevligt..hehe !

yes där har ni min underbara dag ! hoppas den blir såhär härlig med nu, för jag är laddad, laddad för fredag :)



later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0