glädjeruset



lycka och spring i benen.. men lyckan varade inte länge..hehe...det var endast den första kvarten som jag flög fram sen vet jag inte varför benen strejkade men jag antar att jag brassadepå ganska rejält där i början eftersom jag var så glad och jag tog nog ut mig lite förtidigt. jag kan inte skylla på dom nya skorna i alla fall för dom var det inga fel på :)

nåja... jag tänkte att Linda du dör inte av att det är jobbigt att springa och  Linda du kan mer än du tror! VILJAN tog mig långt. eller långt och långt, löpte i alla fall på i 40 minuter men sen resterande tid av min timma jag var ute så blev det gång med lugn musik i lurarna genom staden som låg helt stilla..så jäkla vackert !





inte många städer man har det såhär fint mitt inne i stan , 1 minut hemmifrån !
fick en liten klump i halsen när jag spatserade här och tänkte på att jag ska lämna detta om 5 dagar..men sen tänkte jag på hur det kommer vara här om typ 1 månad.. kallt, blåsigt, mörkt och dött !  huuu...

och karlskrona ligger ju kvar, och jag kommer tillbaka :)

nu blir det myskväll i soffan..få se hur länge man kan hålla dom två blå öppna. har ju varit i full gång sen kl 03.00 idag på morgonen med mycket att stå i och mycket känslor..

slut för idag, tack för idag !

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0