hässleholm i våra hjärtan

nu är jag här igen, sådär slutkörd efter 10 timmars jobb, inkluderat pisstråkig rast i hässlehåla som vanligt, direkt hem för ombyte till träningskläder och ett pass på lokomotion. slut som artist.ännu en värdelös dag i bloggvärlden ! ledig i morgon, då blir det andra bullar ;)


Patrik och jag var glada att vi i alla fall hade varandra som sälskap i ca 30 minuter i Hässleholm..resten var döden, som vanligt..kommer INTE sakna hässleholm när jag slutar jobbet..5 arbetspass kvar nu.. kommer dock sakna mina söta små skolbarn som åkte med mig och kläckte ur sig : - kan inte du ALLTID jobba på detta tåget Linda?! så vi får åka med dig varje dag, du är vår favorit..det bästa är att vi alltid slipper visa våra skolkort för dig ( säg inget till chefen ;) ) ! haha...naaaaw vad dom är söta !

over and out!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0