hejdå lilla Vetis !

inte så mycket bloggande denna helg! har ju varit hemma hos nära och kära i vetlanda..drar det lite snabbt. lördagen blev det lite löpträning i regn och härlig skogsluft innan det serverades frukostbuffe ala pappsen :) det bar av till mammsen där jag nästan gosade ihjäl lilla Tess ( kissemissen som har varit överdrivet snäll och mysig denna helg, kanske har hon på känn att jag ska lämna landet snart? djur är verkligen speciella <3 ) sen drog jag och kollade på innebandy med grabbarna grus, hade traditionell lördagsfika med Ida på Cecil, sen blev det fotboll borta på GIF, mycket bra match vill jag säga ! lördagskvällen spenderades i Idas soffa med hemmagjord pizza och film :) fantastiskt skönt !

idag skuttade jag upp med tuppen, gjorde mammsen glad genom att städa köket ( städade ju pappas kök i fredags, man får ju vara rättvis ) sen körde Henrik mig till Växjö där jag tog tåget hem. Det var lite vemodigt att lämna Vetis idag faktiskt.. I hate goodbyes så jag kramades varken med mammsen eller pappsen denna helgen...hoppas inte dom tog illa upp men jag tror dom fattade..vi får se när jag kommer tillbaka och träffar dom igen..blir nog dock tidigast i April ! men pappa har ju lovat att komma och hälsa på mig i utlandet och mamma ska försöka övervinna flygräddslan ( tvivlar jag på men håller tummarna) för ett besök ! well well..jag är ju van vid att var i från dom ! lite konstigt nu bara för nu har jag verkligen inte ett datum då jag kommer hem igen....

Nu myser jag i soffan efter att ha varit och tränat , gick riktigt bra idag. Måste va all pizza vi käkade igår som gav mig energi ;)

Ni missar väl föresten inte Ensam mamma söker som börjar ikväll? det gör inte jag i alla fall :) lycka !

det var allt för idag !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0