I feel great !


Jag är inte i huvudstaden och springer tjejmilen men jag borde vatt det, för idag så flög jag fram i stekande sol med ben som gick som trumpinnar ! fucking fantastic :) måste vara allt godis vi tryckte igår frida och jag som gav mig energin ;)

2 timmar var jag ute..först promenerade jag runt Långö, traskade vidare med sikte på vattentornet..löpte upp för berget ( andnöd ! ) kollade på den fina utsikten över staden, löpte ner, löpte in i skogen på stigar och flög fram bland träden, kände mig nästan som Edward i Twilight hehe..sen avslutade jag med nedvarvning, promenad längs havet.. det var så varmt att jag nästan ville hoppa i och ta ett dopp !


Jag bor långt där borta på andra sidan vattnet mitt inne i stan..

Dags för dusch, make up och lite bekväma kläder sen hoppas jag på att Frida blir klar med Katja nere på salongen, Frida sätter löshår på henne, så vi kan hinna med en fika i solskenet innan jag ska iväg på funktionell träning och spinning !



ännu en helt lovely söndag när jag inte är bakis :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0