I made it :)

Fy f*n va gött ! jag är klar med ALLT :) som jag har kämpat för att äntligen nå denna dag..

tester på nätet, telefon intervju på engelska, stor gruppintervju uppe i stockholm hos Fritidsresor, sagt upp mig från jobbet, fixat lyan uthyrd och nu flyttstädad, packat ner mitt liv i förrådet och grejer i min väska för att klara mig i minst ett halvår utanför sveriges gränser.

allt detta plus massa massa mer ( ni vet väl mina ''to do'' listor jag har jobbat med hehe ) samtidigt som man har jobbat, tränat och umgåts med vänner samt tatt hand om sig själv..tankar hit och dit, val hit och dit. har varit sjukt stressigt och riktigt tungt vissa dagar men nu är jag sååå NÖJD !

mindre nöjd är jag över den resan som ligger framför mig nu. tågresa kl 20.38, framme på flygplatsen vid ett tiden i natt, vänta där på flyget som går 06.00 i morgon ( förhoppningsvis, jag döööör om det blir strejk och planet blir inställt ) landar på gran canaria runt elva tiden i morgon och då blir jag tilldelad ett boende med någon annan som jag inte känner. Sen på torsdag börjar en veckas utbildning på engelska. om jag tar mig igenom den så blir jag sedan skickad till en av Fritidsresors destinationer..kan bli allt från cypern, egypten till Thailand.. mig spelar det ingen roll ! jag är glad att jag har vågat chansa och nu ska testa ett nytt jobb/liv/land och träffa nytt folk !

hejdå lilla landet lagom ! Sverige är tryggt men ganska trisst..så känns det just nu i alla fall! kommer vara med blandade känslor jag lämnar Svea i natt...

har nog fortfarande inte fattat att jag är på väg om 2 timmar !

later


vink vink !

~L.E

Kommentarer
Postat av: Lena Ljungberg

Ha det nu så bra Linda och ta hand om dig. Borta bra men hemma bäst. Trevlig resa.

2010-09-28 @ 20:32:48
URL: http://www.mammalenas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0