i morgon smäller det !

en riktigt seg dag på jobbet , 10 ½ timma..började ju med strul men efter lite möda och besvär så ordnade det upp sig senare. kom hem halv 6, drog till träningen som började kl 6 och nu är jag hemma i soffan och borde gå och lägga mig. men det känner jag inte för för 5 öre.. men ska upp i morgon kl 03.00 ! då ska jag packa ihop uniformen och släpa den till jobbet, städa ur mitt skåp, redovisa min kassa och sen jobba 4 timmar. sen blir det att åka till min arbetsledare i Kristianstad och lämna in uniformen, all utrustning, lämna in min kassa ( hoppas den stämmer hehe ) och bjussa på tårta ;)

Sista dagen på jobbet i morgon.. heja !

fick ett brev hem på posten idag med ett intyg från jobbet, ett helt A4 och det stod allt några fina rader :)

Som medarbetare är Linda en positiv, glad och vänlig person, med stor förmåga att snabbt ta egna beslut för att kunna utföra sitt arbete på bästa sätt.  Linda är en serviceminded medarbetare som fått beröm från kollegor och uppdragsgivare för sina arbetsinsatser i tjänsten. Linda Eriksson har utfört sitt arbete till företagets fulla belåtenhet, med hög servicenivå och under högt tempo :)

man blir nu nästan lite rörd när man läser ;)



det blir med blandade känslor jag traskar till jobbet i morgon..

~L.E

Kommentarer
Postat av: Lena Ljungberg

Dom orden ska du vara stolt över. Du har absolut förtjänat dom. Lycka till med nya äventyret!

2010-09-23 @ 20:49:41
URL: http://www.mammalenas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0