If you snooze you loose !

somna 23.?? och skutta upp 03.30 ja det funkade faktiskt bättre än jag trodde idag.. antar att tröttheten kommer slå mig med ett knytnäve slag senare idag men den stunden den sorgen lixom :) dagens utmaning är alltså att hålla sig vaken OCH att hinna med tåget hem till småland.. jag har ändrat mina planer. tänkte egentligen åka i eftermiddag men vad ska jag göra i regnet i karlskrona en hel dag? nää jag ska rusa hem sen efter jobbet och ta mig en dusch, packa väskan ( vilket lär ta ett tag, har inte en aning om vad jag ska ha med mig, men det ryktas om regn i helgen och lugna aktiviteter så jag ska försöka att bara ta med mig det nödvändigaste) och hoppas att jag hinner med tåget 10.30 ! anläder i lilla Vetis 14.20 tror jag det var, i stället för 19.00 ikväll :)

nu ska det pimplas kaffe och ta sista rycket på jobbet innan jag går på ledig helg ! och inte vilken ledig helg som helst..låång ledig helg, till Tisdag morgon ! det är lyx..sen att mitt schema är piss dom andra veckorna det skiter vi i nu :) det ska NJUTAS !

ha en trevlig fredag mina vänner !

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0