inte rätt dag att vara trötter


omg! somnade vid ett snåre och skuttade upp vid 7. önskade att jag fick ligga kvar längre..just idag var sängen så jäkla skönt. sista morgonen in my bed ! well.. det var bara att ta sig i kragen. ingen tid att tänka idag. bra. skönt. har varit på ''gamla jobbet''  och skrivit ut flygbiljetten och träffat anna samt varit på waynes och käkat frukost med henne och tagit farväl !

Inser även att tvättningen av mina vita tygskor i maskinen gick åt h*lvete, får köpa nya nu på stan, samt köpa ny väska att ha som hanbagage. Gå till banken, posta brev, köpa lite ''bra att ha saker'' bla resorb ;) , besöka farmor, hämta skor som vatt på lagning, luncha och  säga hej då till Frida och Sophie, städa det sista här hemma, packa det sista, träffa min andra frida och ta farväl och till sist hoppa på tåget..

Nä just det ja en sak till, jag fick ett sms nyss, Linda vår vänn fyller ju år idag, ska vi kanske köpa något? Alla andra jobbar idag så jag tolkar smset som att, Linda kan du köpe en present till vår vänn idag, du är ju ledig...
Jösses, jag HINNER INTE !! suck..

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0