jag klagar inte

oj oj oj så trötter jag var när klockan ringde idag, kunde inte somna igår..men jag tänkte direkt när jag låg där och drog mig i sängen , att här ska jag inte ligga och tycka synd om mig själv, det kunde varit värre. det kunde varit jobb 9-19 och då hade det varit synd om mig ! nu fick jag bara ta mig i kragen och traska till jobbet och här sitter jag nu på rast och har redan gjort halva min dag :) ska snart med tåget hem mot karlskrona och då ska jag direkt hem och skutta i mina promenadskor och GÅ hela vägen ut till Amiralen, elgiganten och allt det där och leta reda på ett dammsugarmunstycke ! mitt där hemma är kaputt så jag kan inte dammsuga :(

yes det är dagens mission. motion förenat med nytta :) perfekt..tar dock bussen in till stan sen för annars lär jag ju inte komma hem förren det är mörkt känns det som ..hehe..


later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0