jag visst det !

på vägen hem efter träningen tog jag en lite omväg..solen sken ju så jag passade på att njuta lite av värmelampan :) kunde till och med ta av mig jackan! lovely... i alla fall.. när jag gick där slog det mig, jag har visst lite saker kvar att fixa med..precis som jag visste ! måste köpa nya ''jobb skor'' , kvittera ut nyckeln till min hyresgäst ( mer papper ) , säga upp facket, fixa tårta till sista dagen på jobbet och fixa lite annat smått och gott.. bra att jag har bloggen så jag kan kladda ner allt här för då glömmer jag det inte :) inte så intressant läsning för er kanske..men men..det får nu stå ut med nu i stressiga tider.. bättre läsning kommer när jag väl har lämnat Svearike för då hoppas jag ni följer mina dagar :)

nu blir det chill i soffan..ladda för jobb i morgon.. 9 - 19.. ÅNGEST i vanlig ordning..men jag får tänka att det är SISTA gången jag har det passet nu, fa faaaaen  så gött !! :)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0