latmaskar mig!

det kändes som jag hade en hel sandlåda i ögonen när jag jobbade i ottan idag..4.15 ringde klockan..jösses..kunde inte somna igår kväll och i natt har jag vaknat tusen gånger..skumt, jag brukar somna på 2 röda och sen sova som en stock till klockan ringer..aja..när jag kom hem från jobbet vid halv elva tiden så funderade jag på en promenad innan kaffen kl 12.30 ( snart! ) som är planerad med Anna men jag hamnade här i soffan och har fortfarande inte orkat flytta på  mig !


man kommer ju inte i bikiniform av att sitta i soffan precis...hmm..

nä nu får jag rycka upp mig ! leta reda på lite kläder och fixa frillan för Anna kommer ju snart..KAFFE KAFFE KAFFE !!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0