Lin(d)a

Lina har varit här och kollat på min lägenhet ! både hon och jag blev nöjda och hon flyttar in när jag drar ut i världen den 29 sep. känns jätte bra, hon var här i nästan en timma ( lägenheten är bara på 34 kmv så den gick ju snabbt att visa) och vi snackade mest en massa resminnen och sånt som inte alls har med uthyrningen att göra. hon var en tjej precis som jag 23 år , blond , pratglad och med samma intressen och hon verkade även väldigt skötsam och ordentlig ! jag hittade en annan Linda heltenkelt, fast vid namn Lina :)

nu ska jag dra och träna igen men denna gången blir det lite längre än lunchens 30 minuterspass..nu ska jag svettas i 2 timmar !! phuu...kan jag behöva för idag åt jag en rejäl lunchbuffe ( i stället för sallad som jag har tuggat nu det senaste) med anna som jag fortfarande mår illa av. men gott var det..

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0