lyckad dejt, jag är kär

skön runda på stan i solen med en fantastisk dejt på waynes ;) vad ska man men killar till? hehe..skönt att bara sitta i sin egna bubbla för sig själv och kolla på folk, läsa tidning, käka mat och pimpla kaffe. funkar i karlskrona men ännu skönare i en storstad, Melbourne typ praktexemplar !

är dock lite irriterad nu. mina löparskor skulle ju ha kommit in till intersport idag MEN det hade visst blivit något fel med leveransen..SUCK ! jag vill ha dom NU..drar till malmö i morgon och hittar jag dom där så köper jag skorna. punkt slut. där kan dom stå inne på intersport med näsan lång sen! dom skulle vara här idag och nu är dom inte det..

aja mitt humör blir lite bättre när jag tänker på min fina klänning jag köpte idag inne på h&m i gräddvit spets. spelar ju ingen roll om den är lite sommrig och att jag kanske inte hinner använda den så flitigt här hemma, jag drar ju snart till värmen ändå ;)

nu ska jag skutta i träningskläderna och bege mig till lokomotion för att värmaupp lite på crosstrainern innan det blir core och spinning ! sen väntar ytterliggre en dejt med...MIG SJÄLV :) men vad jag ska göra då , det får ni reda på sen..

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0