min första brygga

det var glädjeskutt när det blev eftermiddag och dags för träning ! asså denna dagen har varit den längsta på lääänge, tiden stod lixom stilla mellan 11 och 15 och ändå försökte jag aktivera mig med allt som fanns att göra , diska, skriva andrahandskontrakt, ringa jobbet, handla, promenera IGEN , gick till och med till hm för att köpa hårspray för det här hemma NÄSTAN är slut ( typ en tredje del kvar i flaskan men jag hade verkligen inget att göra ). Träningen var i alla fall höjdpunkten på min dag. körde slut på musklerna under 1 timmas funktionell träning sen blev det 1 timmas bodybalance, grymt skönt ! nu har jag mys i soffan med lite favorit program. Halv 8 hos mig och Idol, på så sätt är hösten lovely !


kan ni tänka er, jag har sett världen upp och ner idag..under body balance passet, trodde aldrig jag ens skulle våga testa först , jag har lixom aldrig försökt innan, men vi var några tappra som faktiskt lyckades :) man kan mer än vad man tror, man måste bara våga !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0