min hyresvärd är den bästa !

Pernilla som är min hyresvärd är verkligen toppen ! hon är super trevlig, jätte duktig på det hon gör och jag skulle kunna tänka mig hennes jobb faktiskt. Hon sitter på ett jätte fint kontor med stora fönster och högt i tak och pratar i telefon, knapprar lite i datorn, är ute på visningar och dricker kaffe vid sitt jättestora skrivbord iförd kavaj :)

jag pratade i alla fall nyss med henne och hon skulle skicka hem lite papper jag måste fylla i angåenge uthyrningen och allt och hon sa att det inte var några problem med att jag ville hyra ut min lya även denna vintern :) ringde en av typ 50 st som har mailat om min lägenhet, Lina heter hon, och frågade om hon ville komma och kolla på mitt krypin idag och det ville hon så gärna så hon kommer hit vid fyra tiden !

nu ska jag ut och sätta mig och njuta av solen en liten stund och läsa lite i min nya tidning som jag köpte idag :


cosmopolitan träning och hälsa

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0