morgon stund

vaknade vid 6 tiden idag, piggast i stan. sovmorgon på jobbet till 9.30. typiskt..men jag har varit ute på långpromenad nu i alla fall i solsken ! fick megajobbångest , hade varit helt lovely att vara ledig idag. men jag får bita ihop, sista gången jag jobbar detta pisspasset ! lite tråkigt att mitt schema ska förstöra så mycket av hur jag trivs på jobbet..för egentligen så trivs jag väldigt bra men som sagt, dessa tiderna gör att jag får sån ångest ! tur att jag har tatt mig i kragen och sökt nya vägar och inte bara stanna kvar, mår dåligt och går och klagar..

käkar frukost nu, knäckebröd med ägg och en kanelbulle samt ett glas mjölk. hur kan man lixom motstå att köpa en kanelbulle på morgonkvisten när man är vrålhungrig och det doftar nybakat i hela butiken? hejdå beach vinter 2010! aja orka bry sig... mår magen bra, mår jag bra...hehe..







ganska härlig morgon :)

oj, hög tid för smink och hoppa i uniformen nu  ! hemma igen 19.30...ALDRIG MER !! :) hurra hurra

~L.E

Kommentarer
Postat av: Lena Ljungberg

Vilken fantastiskt bra bild på dig Linda.

2010-09-22 @ 09:15:24
URL: http://www.mammalenas.wordpress.com
Postat av: Linda

Taaack Lena ! morgon stund har guld i mun :)

2010-09-22 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0