morgon stund



idag startade jag dagen med en liten promenad i solskenet iförd T-shirt, våga vägra höst, trots att det är 1 september idag !! och jag blev faktiskt helt svettig, jätte skönt ute och det ska tydligen vara sol flera flera dagar framöver :) jag gick in en sväng på Ica också och handlade frulle. senaste tiden har min frukost betått av ägg och knäckebröd eller keso och banan som jag har slängt i mig ståendes i uniform precis innan jag ska dra till jobbet men idag lyxade jag till det med en lugn stund i soffan, skinksmörgås med nybakat bröd och lite keso såklart, samt nyhetsmorgon. det som saknades var kaffet men det kom jag på när jag redan hade börjat äta så det fick gå ändå.. nu ska jag ringa min hyresvärd och fixa lite med min uthyrning sen blir det träning kl 11.30 och efter det väntar lunch på stan med Anna !

Lediga dagar - I lööööve !

take care


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0