myspys söndag

mmmmm! mat i kisstan, kollat på Berg flyttar in på web-tv, kollat på ensam mamma söker och nu burrar jag in mig under filten i soffan och det slår mig att en dag som denna lär jag inte ha på bra länge !! har gjort 0 knop idag och njutit av att bara ha mig själv som sällskap och lyckats med att ''bara vara'' en heeeel dag. olikt mig ! men kan bero på huvudvärken kanske..hehe.. men dessa dagar är som sagt nu förbi. om 2 dygn beger jag mig till flygplatsen och ska ut på nya äventyr..blir förmodligen att dela boende med nån annan reiserleiter , undra hur det ska gå. ensamtid på morgonkvisten och kvällskvisten är det bästa jag vet.. ska ta en chokladbit nu och passa på att njuta av min egen tid !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0