Nu har det börjat !!


mitt liv i mina väskor  plus en pastasallad i högsta hugg..kolla handbagaget..hehe..det går inte stänga så fullt är det. får packa om lite på flygplatsen, det jobbiga är bara att jag inte kan trycka ner så mycket mer i min stora väska för den ligger nog redan på övervikt..ooooops..


fick avskedspresent av Frida..hon känner mig om man säger så ;) perfekt..min resa på 14 timmar kommer gå jääätte snabbt nu..hehe!

hoppas ni hänger med mig nu här på bloggen. nu kommer den inte vara så trisst med alla mina ''to do'' listor, detoxkurer, gnäll om mina tåg och mitt schema och träning utan lite mer äventyr ;) hoppas jag i alla fall :)


later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0