one week only

Grått grått grått ! yes grått så långt ögat kan nå idag när jag tittar ut .. suck.. lite solsken hade ju inte skadat. speciellt inte i lilla landet lagom som nu är ett land i djup sorg och förtvivlan sedan valet..hehe.. vi hade nog behövt se den stora gula lite så folk kommer på bättre tankar ;)

Om exakt en vecka sitter jag på tåget till Kastrup med livet i en resväska. denna väska är inte packad än ! har lite saker att fixa idag..känns som jag bara fixar, fixar och fixar..ni måste ju undra vad jag håller på med egentligen. hehe ! men det är mer att göra än man tror när man ska flytta utomlands. hade man fortfarande bott hemma hos mor och far, inte haft något jobb och fått allt sevrverat på silverfat så hade det ju bara varit att packa väskan och dra..men så är ju icke fallet..

Ett besök hos farmor hade suttit på sin plats kan jag känna. dåligt barnbarn som jag är.. jag tänker faktiskt att jag SKA gå dit varje vecka men får aldrig tummen ur..nu har jag en vecka på mig och jag SKA gå dit. idag, på fredag, på måndag eller på tisdag. så är det bara !

Nä nu springer jag ner i tvättstugan. ska tvätta mattor och lite handdukar.. yes nu vet ni det :) känner att min blogg är väldigt givande för mina läsare för tillfället..haha

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0