övertid

jahapp då kom man nyss hem från jobbet..blev nästan 12 timmar där idag ! tågförseningar och kaos i Lund.. informationen ändrades var och varannan minut och jag visste inte mer än resenärerna.. jag stod där som ett frågetecken i över en timma, helt vilsen bland alla spårändringar och inställda tåg. hade jag inte vetat att jag endast har 2 dagar kvar på jobbet hade jag kokat över av ilska MEN nu rörde det mig inte i ryggen..jag tyckte till och med att det var skönt, eftersom jag just då förstod att jag verkligen har gjort rätt val :)

ska upp och jobba i morgon vid 7 tiden igen.. om ca 11 timmar. MEN som sagt 2 dagar kvar. I can do it ;)

nu tröstäter jag lite center och varvar ner med Idol innan det blir sängen!

over and out!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0