pusselbitar

Det börjar ordna upp sig ! känner att jag har läget under kontroll.. kan förhoppningsvis bara ta det lugnt i helgen och dricka vin och njuta av sista tiden i Svea :) har checkat av det mesta som går att checka av på listan..men det kommer säkert dyka upp nya saker som jag kommer på i morgon att jag måste fixa..lever i en ständig stress just nu. men för tillfället känns det som sagt som om jag har allt klappat och klart ( förutom lite småfix och packning), det gör mig lite nervös....så bra kan det väl inte vara? nää..säkert något som strular med det som är kvar på to do listan..

well well..efter lunch med anna och sen fika ( STOR negerboll.. mums ) så är det läge för den dagliga träningsdosen!

tjingiis

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0