slutstation



Efter nästan 3 ½ år  nådde jag idag min SLUTSTATION..sista biljetten är klippt , sista blåset i visselpipan är gjort, uniformen är nerpackad, utrustningen inlämnad och sista utropet har ekat i högtalarna !

fällde några tårar i morse.. dom bara kom från ingenstanns. jag var inte ens ledsen men helt plötsligt bara började tårarna rinna..hehe..

kändes vemodigt fram tills det firades med tårta på kontoret och jag hade fixat i ordning allt och kunde koppla av. då känndes det bara helt rätt ! :)

nu börjar ett nytt äventyr med utomlandsflytt i minst ett halvår.. men först mina vänner, först är det HELG ! :) är riktigt taggad för i morgon..då ska allt FiRaS !!

nu ska jag snöra på mig mina nya löpar skor och se vad dom går för!

lyckoruuuuuuus !! :)


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0