Tack Johanna!

Efter lite käk mådde jag bättre men inte bra, tog mig ut på promenad för frisk luft, mådde kanon, fick för mig att jag skulle springa, ( det var ju så skönt igår ) inte skönt idag! kändes som benen knappt lyfte från marken och jag flåsade som en ko med astma ! det blev bara en liten runda och kom hem till min kära dator där jag snackade med Johanna som gav mig tipset att gå ut och sätta mig i solen och vila lite eftersom jag beklagade mig över hur trött och seg jag är idag..jag han i princip sätta mig ner sen somnade jag och sov 1 timma och 10 minuter ! så jäkla underbart .. lite fräknar i ansiktet fick jag också..nu är jag lite seg men det är eftersom jag nyss vaknat. ska fixa lite käk och se möta upp frida för en liten runda på stan sen ikväll är det träning. Måndagspassen = mördarpassen ( bosu med Ulrika och lite spinning efter det ). Men idag ska jag försöka ta det lite lugnt eftersom jag inte har mått helt hundra..men jag ska gå dit i alla fall för här hemma i soffan får jag ju bara damp , det vet jag!


Johanna och jag i Australien förra året :) vi snackade om vår resa lite innan idag och om typ 3 veckor drar vi ut på nästa äventyr, hon ska också bli reseledare på Fritidsresor precis som jag ! :)

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0