tjänstgöring

Huvudverk av endast 2 glas rött igår..jisses ! jag dricker för sällan nu för tiden märker jag ;) men nästa helg ska jag slå klackarna i taket och då kommer ja skita i allt vad dagen efter heter för då är det sista helgen i Svearike ! All in med andra ord..farligt värre !

middagen igår har fått mig att inse att jag faktiskt snart snart snart lämnar landet, i minst ett halvår ! har ingen aning om vart jag ska, hur det nya jobbet kommer vara och om jag trivs.. det känns i hjärta och mage nu kan jag säga.. att resa ut i världen själv med en ryggsäck är INGENTING mot detta..nu måste man ju prestera, sist jag lämnade sverige så kunde jag ju bara göra det som föll mig in :) och jag hade jobb, lägenhet och allt kvar här hemma...

aja..än har jag inte slutat jobbet och flyttat, nä jag ska faktiskt hoppa i uniformen nu för jag börja jobba om typ en halvtimma och jag sitter fortfarande i pyjamas..seg idag !behöver i alla fall inte käka frukost, för jag är fortfarande mätt sen vi var ute och käkade med jobbet igår..hehe!

5 arbetspass kvar, 11dagar i Svea..

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0