to doooooo

jag som trodde att jag typ är klar med allt inför i morgon inser nu att jag har faktiskt lite att göra..

plocka undan det sista i lyan ( och det är visst mer saker än jag trodde) , skriva ut flygbiljetten ( vart? jag har ingen skrivare ), hämta ett par skor som har varit på lagning, fixa med a-kassa, kvittera ut nyckeln till min hyresgäst, hälsa på farmor, betala räkningarna, föra över pengar till pappsen så han kan betala lite av mina räkningar som kommer dyka ner i hans brevlåda och PACKA.. har inte packat ner en endaste sak. jösses. ska vara borta i minst ett halvår och jag har typ inte ens funderat på hur allt ska få plats i min väska..lovar att jag kommer stå där i morgon innan avresa och slita mitt hår för att jag inte får med mig allt !! urk..

när jag tänker på allt detta så får jag ångest..vilken rolig måndag jag har framför mig. har i alla fall checkat av disken från i lördags, nu ska jag bara fixa rödvinsfläckarna på väggarna, drinkarna på golvet och tvätta ett par skor som någon visst hällt en drink i. typiskt nog är det dom vita tygskorna som jag skulle använda som jobbskor på Fritidsresor..håll tummarns för att det går att köra dom i tvättmaskinen !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0