urk


jösses..såhär har jag legat i 2 TIMMAR ! stirrat upp i taket och kännt mig megabakis ! och jag som var så nöjd över att inte ha festat i helgen, där fick jag för det lixom..skulle ju fika med Frida och Katja men dom var inte klara med håret så jag fick vänta och under tiden började jag må illa, hällde i mig massa vatten, tog friskluft men inget hjälpte så jag gick och köpte mig en risifrutti för att få i mig lite socker för jag trodde jag behövde näring men det hjälpte inte..fick gå hem och lägga mig i soffan och här har jag alltså legat nu med en hink brevid i fall olyckan skulle vara framme! fick ställa in kvällens träningspass :( och nu måste jag försöka ta mig till Hemmakväll för jag ska lämna in en film där innan kl 18.00..jag kan ju i alla fall sitta upp nu så jag får kämpa mig ner till filmbutiken.. usch..jag brukar verkligen inte klaga och vara känslig men nu mår jag faktiskt inte bra alls ! varför ?! jag som var så fruktansvärt pigg innan och skrev - I FEEL GREAT ! det fick jag ångra bittert...

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0