klick

hade ju nästan glömt bort min kamera. kollade bilderna nu..var inte många (?!) jag som alltid brukar vara så flitig men eftersom jag hade tillställningen hemma hos mig denna gången så hade jag ju fullt upp med ( eftersom jag var en artig värd ) att se till att inga glas var tomma osv :) men några knäpptes det :


lugnt och stillsamt till en början..jag, flaskan och lite gott :)


sen började jag servera lite olika drycker, var ju tvungen att göra slut på allt här hemma eftersom det blir flytt nu..kanske därför huvudet inte hänger med riktigt idag..hehe


damerna i svart :)


vid halv 2 snåret


drinken i högsta hugg :) blandad av MIG såklart !


mindre lyckad gruppbild på angelica frida sophie och mig i min hiss..


utgång jepp jepp


fråga inte....det gick som det gick när det inte gick som det skulle!


ååhh jag vill ha käk , NU bums på momangen..orkar bara inte tvätta bort sminket, hoppa i kläaderna o begemig ut i regnet..hemkörning kanske ? hehe

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0