lite eftertanke

nu när jag har käkat lite, samlat mig efter mitt lilla ''psykbryt'' och tänkt lite så kom jag att tänka på alla gånger min mamma och pappa faktiskt har sagt till mig hur stolta dom är över mig och allt jag fixar. jag VET innerst inne vad dom tycker för dom har faktiskt alltid berömt mig när jag har varit duktig och jag vet själv allt jag har fått slita och kämpa för och jag är NÖJD !

det är bara det att alla har blivit så jäkla vana vid att jag alltid ska lyckas och vid allt jag gör och presterar..min ribba ligger lixom bara lite väl högt kan jag tycka ibland, förväntningarna är uppe i skyarna.. men jag har ju själv lagt den där ! folk är vana vid att jag tar mig över den..

men men nu känns allt bättre ! som sagt , ibland bara måste man bryta ihop..sen tänka efter lite, så klarnar allt :)

nu är det hög tid för sängen, ska ju skutta upp 03.30.. men det är ju inget märkvärdigt.. det fixar ju jag lätt som en plätt ;) hehe

slutet gott, allting gott!

god natt på er där ute !

~L.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0