valvaka på högsta nivå

demokrati? är det inte det som råder här i svearike? jag blir minst sagt förvirrad.. hela det här valet handlar om sverigedemokraterna, att det är katastrof att dom får så mycket röster..

jahapp men om dom nu får det, ja då är det väl så folket tycker..och är det inte det som demokrati är? att alla ska få säga sitt  ? eller har jag missat poängen? kan partierna sluta kasta skit på varandra och ''mobba'' vissa partier..

om sverigedemokraterna får massa röster, ja då är det väl uppenbarligen något som är fel i landet? ta tag i det i stället då för att snacka skit om partiet.. jösses vilken röra !

jag kollar på valet för att jag vill se vad svenskafolket tycker, jag orkar inte sitta och höra massa smutskastning på Sverigedemokraterna. folket har väl röstat på det partiet dom vill av en anledning.. ge mig en lugn, trevlig och spännande valvaka nu tack !

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0