vips så var den jobblördagen slut !

jag hade glömt hur det är att ha ett normalt arbetspass på bara 8 timmar ! så jäkla gött..dagen gick jätte fort trots huvudverk och trötthet efter gårdagens bravader. jag HATAR mina 10-11 timmars pass.. detta kändes som rena semestern idag ju ! nu sitter jag med en godispåse i soffan och kollar på reprisen av The Hils :) jag tränar ju alltid söndagkvällar när det normalt sänds. blev överlycklig nu när jag såg att reprisen gick ! inväntar Ida som ska komma hit idag. hon är på middag hos Karin nu, jag har ju jobbat så jag följde inte med. Om någon timma eller 2 är hon här hos mig och då ska vi på bio ! och inte vilken bio som helst, Eclipse !!! ÄNTLIGEN :) och jobbet betalar, ska änvända biobiljetterna jag fick sist det strulade och vi körde sönder tåget..

nu måste jag kolla på The Hills igen !! bättre än bäst :)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0