ZzZzzz

om man ränar med att jag sov i soffan igår så har jag sovit 12 timma i natt! vadå trött, hehe.. nu har jag precis kommit hem från träningen som jag trodde skulle pigga upp mig men jag är segast i stan. kan verkligen inte vakna till liv idag. för mycket sömn antar jag.. skulle egentligen en runda på stan med Frida och fika men hon hade fullt upp med kidsen och Jimmie nu, det var lite struligt där idag. well well.. en dusch kanske piggar upp mig och mitt humör sen blir det lite ärenden på stan. trisst att alla andra faktiskt jobbar denna lördag :( typiskt..

nä nu får ja rycka upp mig! ledig lördag för tusan :) sista helgen i Svea.. heja heja !!

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0